marți, 15 ianuarie 2013

Banaru Ruxandra - Tepara !!!


Speram sa nu fiu nevoita sa am si eu parte de o asemenea postare, dar norocul nu a suras de partea mea.

Domnisoara din imagine a facut o comanda in valoare de 110 Lei, insa nu a avut bunul simt sa ridice coletul de la posta. Cu toate ca am rugat-o sa aiba buna vointa sa imi spuna ca nu mai vrea pachetul, ca nu poate sa-l ridice (orice pretext - asta ca sa fiu pregatita sa-mi recuperez coletul), individa nu a mai raspuns la nici un e-mail.

Nu inteleg de ce depui o comanda, daca stii ca nu iti permiti sau ca nu esti in stare sa mergi dupa ea. Probabil unii, ca si in cazul domnisoarei in cauza, se plictisesc de viata lor absolut simpla si ineficienta si astfel nu stiu cu ce sa-si umple timpul. Scursuri ale societatii, nu am o alta definitie pentru astfel de specimene - RUSINE sa-ti fie Ruxandra!

Ca sa nu mai pateasca si altele ca mine (cine stie de cate ori a mai facut asta), am sa las datele de contact ale ei:

Banaru Ruxandra, Str. Oituz, nr. 30, Ploiesti, Prahova, E-mail: x_andra2007@yahoo.com

Feriti-va de ea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu